KONTAKTIRAJTE NAS AKO IMATE BILO KAKVIH PITANJA
Ovde možete pronaći odgovore na najčešće postavljena pitanja
Kako bi smo kupcima pružili što bolji doživljaj online kupovine trudimo se da sve fotografije budu uživo i profesionalno slikane.
Fotografije koje vidite na sajtu najčešće predstavljaju realan prikaz proizvoda koji kupujete.
Ali ne možemo garantovati da sve fotografije predstavljaju realan prikaz proizvoda i njegovih karakteristika.
U zavisnosti od raspoložive količine određenog artikla u datom trenutku i mogućnosti njegovog nabavljanja, a u skladu sa našom poslovnom politikom, očekivani rok isporuke proizvoda iz naše ponude je od 24h do 48h od momenta slanja porudžbine.
Slanje poručenih proizvoda kao i njihova dostava obavljaju se isključivo radnim danima od ponedeljka do petka.
Reklamacije važe samo za proizvode koji imaju fabričko oštećenje ili oštećenje prilikom trnsporta, sam problem trebate što pre prijaviti, a maksimalno u roku od 15 dana.
Primljenje reklmacije koje ispunjavaju uslove naše poslovne politike, mogu biti uvažene u vidu zamene proizvoda ili povraćaja novca.
Oštećenja nastala fizičkim putem nećemo uvažiti.
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidljiva na transportnom pakovanju konstatujete pre preuzimanja pošiljke. Ukoliko na transportnom pakovanju uočavate oštećenja, zamolite kurira da sačeka da pošiljku otvorite i proverite da li je oštećenje pošiljke uzrokovalo i oštećenje dostavljenih artikala.
Ukoliko propustite da utvrdite oštećenja pre preuzimanja, preporučujemo vam da u roku od 24 sata od isporuke kontaktirate kurirsku službu koja vam je isporučila paket kako biste sastavili zapisnik o oštećenjima. Poštovanjem ove procedure vaša prava će biti zaštićena na najefikasniji način.
Poručene proizvode plaćate pouzećem, tj. kuriru prilikom dostave proizvoda.