REKLAMACIJE
Reklamacije važe samo za proizvode koji imaju fabričko oštećenje ili oštećenje prilikom trnsporta, sam problem trebate što pre prijaviti, a maksimalno u roku od 15 dana.
Primljenje reklmacije koje ispunjavaju uslove naše poslovne politike, mogu biti uvažene u vidu zamene proizvoda ili povraćaja novca.
Oštećenja nastala fizičkim putem nećemo uvažiti.
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidljiva na transportnom pakovanju konstatujete pre preuzimanja pošiljke. Ukoliko na transportnom pakovanju uočavate oštećenja, zamolite kurira da sačeka da pošiljku otvorite i proverite da li je oštećenje pošiljke uzrokovalo i oštećenje dostavljenih artikala.
Ukoliko propustite da utvrdite oštećenja pre preuzimanja, preporučujemo vam da u roku od 24 sata od isporuke kontaktirate kurirsku službu koja vam je isporučila paket kako biste sastavili zapisnik o oštećenjima. Poštovanjem ove procedure vaša prava će biti zaštićena na najefikasniji način.